Geoblog.pl    agaileon    Podróże    Kolumbia, tam gdzie czekoladę popija się kawą    Cartagena cd

Cartagena cd

Kolumbia
Kolumbia, Cartagena

Dwa dni temu znalezlismy fajna jadlodajnie, gdzie daja bardzo duze porcje obiadu za niewielka kwote (6.000 pesos czyli okolo 9 zl).
Przed chwila znow tam bylismy i ledwie sie ruszamy. Jedlismy zupe a na drugie miesa, ryz, makaron i surowke. Na deser lemoniada zeby popchac i banan.
Generalnie caly dzien snujemy sie leniwie po Cartagenie, jest straszny upal (o 9.00 bylo juz 31 stopni a jest tu zima) i nic sie nie chce.
Bylismy zobaczyc fort Castillo de San Felipe, przeszlismy przez hostelowa uliczke Media Luna i walesalismy sie troche miedzy straganami z roznorodnymi rzeczami.

Wieczorami czas przyjemnie spedza sie na malych placykach na starowce. Naszym ulubionym jest San Diego. Jest tam sprzedawane troche bizuterii, rekodziel i pamiatek, dokoloa sa knajpki ze stolikami na zewnatrz, a w srodku wsrod zieleni jest duzo laweczek, gdzie zbiera sie mlodziez. Na rogu jest sklep, w ktorym wszyscy zaopatruja sie w roznego rodzaju napoje (alko i nealko).

Niedaleko tego placu jest na rogu knajpka Esquina de Sandiegana dla milosnikow salsy. Udalo nam sie tam zobaczyc mlode dziewczyny tanczoce z pewnym starszym panem salse. Jegomosc mimo niewielkiego wzrostu (siegal dziewczetom do ramion) byl bardzo zwawy i co chwile prosil jedna z nich do tanca.

I to tyle bo nas zjedza krokodyle.

Jutro z samego rana lecimy do Letici (w Amazonii). Z Letici chcemy poplynac do oddalonego o 2 godziny drogi lodzia miasteczka Puerto Narino. Nie wiemy jak tam bedzie z dostepem do internetu. W miare mozliwosci postaramy sie cos napisac.